راهنمای وضعیت سفارشات خرید اقساطی کالا

راهنمای وضعیت سفارشات: فروشگاه اینترنتی قسطیم مانند تمامی فروشگاه های بزرگ اینترنتی وضعیت های سفارش متعددی دارد که از این طریق مشتریان خود را در جریان خرید اقساطی کالا قرار می دهد. هر وضعیت سفارش پروسه کاری را در بر دارد که در این مطلب هرکدام را به شرح توضیح داده ایم؛

در حال انجام

اولین مرحله از وضعیت سفارشات ثبت شده که به معنای ثبت موفق سفارش در فروشگاه اینترنتی قسطیم می باشد. پس از دریافت پیامک با این مضمون و یا مشاهده در پنل کاربری خود می توانید مطمئن شوید که سفارش در فروشگاه ثبت شده است و می بایست منتظر تماس کارشناسان فروش باشید

در انتظار پرداخت

سفارشاتی که در آن درخواست پیش پرداخت داده شده, پس از تایید اولیه مدارک در وضعیت در انتظار پرداخت قرار خواهند گرفت که لازم است پیش پرداخت ثبت شده در فروشگاه به حساب اعلام شده از سوی کارشناس واریز و رسید آن از طریق تلگرام یا واتساپ ارسال گردد.

در انتظار ارسال مدارک

پس از ثبت سفارش و تماس کارشناس با خریدار از ایشان درخواست می شود تا مدارک مورد نیاز را از طریق تلگرام یا واتساپ ارسال نمایید, پس از ارسال, سفارش در وضعیت در انتظار ارسال مدارک قرار خواهد گرفت. در این مرحله می بایست منتظر بررسی و تغییر وضعیت سفارش خود باشید.

در انتظار بررسی

سفارشاتی که مدارک آنها از سوی خریدار ارسال شده است, در وضعیت در انتظار بررسی قرار خواهد گرفت تا مدارک ارسالی توسط کارشناس مربوطه بررسی و اعلام نظر گردد.

ناموفق

وضعیت ناموفق مربوط به سفارشاتی است که در هنگام ثبت دچار اختلال شده اند و یا سفارشات آنها بدرستی در فروشگاه ثبت نشده است و در نهایت می بایست مجدد سفارش توسط خریدار ثبت گردد.

عدم پاسخگویی

طی تماس کارشناسان فروش با خریدار اگر ایشان پاسخگوی تلفن همراه خود نباشند, وضعیت سفارش به عدم پاسخگویی تغییر خواهد کرد. این وضعیت پس از 48 ساعت به لغو شده تغییر می کند و سفارش از سوی فروشگاه باطل خواهد شد.

لغو شده

وضعیت سفارشات لغو شده به این معناست که خریدار به هردلیلی از خرید خود منصرف و طی تماس تلفنی با فروشگاه اعلام لغو سفارش کرده است. در این وضعیت سفارش به صورت کامل از سوی فروشگاه باطل خواهد شد و چنانچه کاربر بخواهد مجدد سفارش خود را پیگیری کند لازم است تا ثبت سفارش مجددا انجام شود.

عدم تایید

وضعیت عدم تایید به این معناست که اعتبار حساب در سازمان مربوطه برای نهایی کردن سفارش کافی نبوده است. در این مرحله سفارش به صورت کامل از سوی فروشگاه باطل خواهد شد و چنانچه کاربر اعتبار خود را افزایش دهد می بایست مجددا ثبت سفارش نماید.

تایید شده

آخرین مرحله در وضعیت سفارشات, وضعیت تایید شده می بایست که به این معناست که خرید شما از تمامی لحاظ مورد تایید سازمان مربوطه و فروشگاه اینترنتی قسطیم می باشد. در این مرحله سفارش شما جهت آماده سازی و ارسال به انیار ارجاع می گردد و حداکثر طی 5 تا 7 روز کاری سفارش از طریق پست پیشتاز به آدرس ثبت شده, ارسال خواهد شد.